درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
good girl




"فریدو"، هنرمندی است که با استفاده از قلم و کاغذ تصاویری سه بعدی می کشد و به گونه ای با واقعیت انطباق دارد که انسان احساس می کند این تصاویر از کاغذ نقاشی به بیرون بپرند.

این هنرمند برای واقعی تر نشان دادن شاهکار خود از ادواتی مانند فنجان، قوطی نوشابه، خودکار و... نیز استفاده می کند.



چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 17:3 ::  نويسنده : tina



چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : tina

این درخت که از گونه های "اکالیپتوس" است "درخت رنگین کمانی" نام دارد و در نیمه شمالی کره زمین قرار دارد و به شکل طبیعی در کشور گینه و جزیره سولاوسی اندونزی رشد میکند.



چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : tina

مستراح به سبک اسپانیاییچند روز پیش در پرسه زدن در کوچه پس کوچه های دنیای گشاد وب برخوردم به خبری که حکایت از ساخت ۱۰۰۰ توالت بین راهی در ایران به دست برادران غیور اسپانیایی داشت . برای من جالب بود کشوری که در راستای ملی شدن انرژی هسته ای گام بر میدارد چگونه در چنین مناقصه عمرانی از کشوری چون اسپانیا مدد می جوید مگر متخصص داخلی از توالت سازی سر رشته کافی ندارد .

شاید این حرکت نشانه از بی اثر بودن تحریم های آمریکای مستکبر باشد و خبر از این موضوع داشته باشد که سازندگی آن هم با مشارکت شرکت خارجی حتی در زمان تحریم نیز ادامه دارد و تو ای امریکای جنایتکار عزیز هیچ غلطی نمی توانی بکنی .

و اما شرکت اسپانیایی با ابراز خرسندی از برنده شدن چنین پروژه استراتژیکی بیان کرده که چند سالی میشود در مورد توالت شرقی به ویژه آنچه در ایران مستراح می نامند تحقیق و مطالعاتی نموده است و با بررسی  هشتادو چهارو نیم درصد از توالت های عمومی حال حاضر ایران و همینطور نوشته هایی که بر درو دیوار این مکانهای عمومی به چشم میخورد به این نتیجه رسیده است که چمباتمه نشستن بر سر سنگ توالت شرقی باعث مسدود شدن تعدادی از شریانات اصلی پایین تنه شده لذا در همین زمان خون زیادی به سمت مغز هجوم میبرد که همین امر باعث فعال تر شدن مغز در هنگام موال میشود .

در این هنگام است که شخص احساس متفکر بودن میکند و بر آن میشود تفکرات عالی قدر خود را بر درو دیوار فضای در دسترس ثبت نماید و نیز گاهی افراد به ذکر یادگاری تا بماند روزگاری ونثار چند فحش آبداربه نفر بعدی یا آن کـ س که قادر به خواندن نوشته بد خطش باشد بسنده میکنند.

این شرکت افزود موال به سبک شرقی تاثیر شگرفی بر احیاء و تقویت حافظه دارد بگونه ای که دیده شده است افراد درهنگام قضای حاجت به راحتی کل خاطراتشان را مرور کرده و گاه اگر از کـ سی کدورتی دارند در جهت انتقام شماره تلفن او را با ذکر جملاتی خاص( از قبیل ثریا ۲۳ از تهران زنگ بزن ) بر آن فضا درج میکنند .

طبق نظرات کارشناسان اسپانسایی فعالیت فرهنگی در مستراح های عمومی با توجه به مدت اندکی که استفاده کنندگان در آن به سر میبرند و ضرورت تعجیل به دلیل صف های طولانی ، چشم گیر بوده و حیف است چنین اندیشه های تابناکی در چنان تالارانـد یشه ای محبوس بماند لذا این شرکت دست به نو آوری بزرگی زده است بدین ترتیب که با تعبیه کیبورد کوچکی در هر مستراح و طراحی life blog با آدرس اینترنتی maval.ir استفاده کنندگان را قادر می سازد که در حین موال بصورت مستقیم اندیشه های خود را بصورت کامنت بر روی لایف بلاگ مذکور بفرستند و امتیاز مثبت بگیرند و در آخر ماه نیز به چند ایده برتر از بین کامنت های ارسالی ، چند مایع دستشویی به قید قرعه اهداء خواهد شد . 

همچنین این شرکت افزود با استخراج نوشته های به دست آمده از این life blog قرارا ست کتابی با طراحی روی جلد زیبا و عنوان کتاب اول ( موال ) به چاپ برسد



چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 10:2 ::  نويسنده : tina

نامه یک دختر به همسر آینده اش ... !!!!!!

عزیزم!

می توانی خوشحال باشی، چون من دختر کم توقعی هستم.

اگر می گویم باید تحصیلکرده باشی، فقط به خاطر این است که بتوانی خیال کنی بیشتر از من می فهمی!
اگر می گویم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر این است که همه با دیدن ما بگویند"داماد سر است!" و تو اعتماد به نفست هی بالاتر برود!

اگر می گویم باید ماشین بزرگ و با تجهیزات کامل داشته باشی، فقط به این خاطر است که وقتی هر سال به مسافرت دور ایران می رویم توی ماشین خودمان بخوابیم و بی خود پول هتل ندهیم!

اگر عروسی آن چنانی می خواهم، فقط به خاطر این است که فرصتی به تو داده باشم تا بتوانی به من نشان بدهی چقدر مرا دوست داری و چقدر منتظر شب عروسیمان بوده ای!

اگر می گویم هرسال برویم یک کشور را ببینیم، فقط به خاطر این است که سالها دلم می خواست جواب این سوال را بدانم که آیا واقعا "به هرکجا که روی آسمان همین رنگ است"؟! اگر تو به من کمک نکنی تا جواب سوالاتم را پیدا کنم، پس چه کسی کمکم کند؟!

اگر از تو توقع دیگری ندارم، به خاطر این است که به تو ثابت کنم چقدر برایم عزیزی!

و بالاخره...

اگر جهیزیه چندانی با خودم نمی آورم، فقط به خاطر این است که به من ثابت شود تو مرا بدون جهیزیه سنگین هم دوست داری و عشقمان فارغ از رنگ و ریای مادیات است.



چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 9:56 ::  نويسنده : tina



سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 10:45 ::  نويسنده : tina

http://up05.persianfun.info/img/91/5/places-with-incredibly-clear-water/amazing_places_01.jpghttp://up05.persianfun.info/img/91/5/places-with-incredibly-clear-water/amazing_places_03.jpghttp://up05.persianfun.info/img/91/5/places-with-incredibly-clear-water/amazing_places_26.jpg



دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : tina

وقتی این دوقلوهای به هم چسبیده به دنیا آمدند کسی امیدی به زنده ماندنشان نداشت. ولی ابیگیل و بریتنی زنده ماندند و نه تنها با زنده ماندن خود پزشکان را متعجب کردند، بلکه به دو دختربچه دوست داشتنی و بعدها به دو نوجوان مانند میلیون ها نوجوان دیگر تبدیل شدند.

این دو دختر 22 ساله که از قسمت بالاتنه به هم چسبیده اند، سال ها خود را از هیاهوی رسانه ها دور نگه داشته و به همراه خانواده خود زندگی آرامی داشته اند. ولی به تازگی مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی را پذیرفته اند. ابیگیل و بریتنی در حال حاضر به دنبال یافتن یک شغل هستند و قصد دارند به همراه دوستانشان به دور اروپا سفر کنند.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : tina



دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : tina

به تازگی دبیرستان آلن در ایالت تگزاس آمریکا از ورزشگاه ۵۹ ملیون دلاری با ۱۸۰۰۰ صندلی بهره برداری کرده است.

 

این ورزشگاه دارای امکانات دیگری چون زمین گلف سرپوشیده، سالن وزنه برداری و کشتی نیز می باشد.

تصاویری از ورزشگاه ۵۹ میلیون‌ دلاری‌ یک‌ دبیرستان



یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : tina



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : tina

چاق‌ترين زن ايران، با حدود 350 كيلوگرم وزن، تحت درمان پزشكان است تا با كاهش وزن و معالجه بيماري‌هاي مرتبط با اضافه وزن خود بتواند از سرنوشت خواهرش رهايي يابد.

خواهر او تابستان سال گذشته به دليل چاقي مفرط درگذشت. خانم مجدم 50 ساله است و در اهواز زندگي مي‌كند.

پزشكان مي‌گويند قادر نيستند وزن وي را به طور دقيق مشخص كنند و به دليل گسترش دردهاي عضلاني و اسكلتي نمي‌توانند از وي آزمايش MRI به عمل آورند.

وي مي‌گويد: از بدو تولد چاق بودم، اما از سه سال پيش ناگهان وزنم افزايش يافت تا آن كه ديگر زمين‌گير و بي‌تحرك شدم.

خواهر او كه 65 ساله بود نيز به همين دليل مبتلا به ديابت شد، اما به‌رغم معالجات بسيار در حالي از دنيا رفت كه 350 كيلوگرم وزن داشت.  

 



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : tina

نقاشي‌هاي يك الاغ در انگليس به قيمت بيش از 100 پوند به فروش مي‌رسد. 

«پتي‌» نام الاغي انگليسي است كه با دهانش نقاشي مي‌كشد و هر يك از اين آثارش به قيمتي بيش از 100 پوند خريداري مي‌شود.

كار عجيب اين حيوان تا جايي براي او شهرت به ارمغان آورده كه روزنامه‌هاي انگليسي از او با عنوان «پيكاسو» (pic-ass-o) ياد مي‌كنند.

به گزارش ديلي ميل‌، «پتي» قلم‌مو را با دهانش نگه مي‌دارد و با رنگ‌هاي زنده و متنوع در عرض 10 دقيقه اثري هنري خلق مي‌كند.

اين حيوان كه در مركز حيواناتي در شهر بريستول زندگي مي‌كند، هميشه اشيا را با دهانش بلند مي‌كند و همين مطلب تعليم‌دهنده‌اش را تشويق كرد تا به او نقاشي كردن را بياموزد.

«ويكي گرين‌اسليد» آموزگاري است كه تنها سه هفته وقت صرف كرد تا از «پتي» يك «پيكاسو» در دنياي حيوانات بسازد.



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : tina

مردي هندي 38 سال است كه استحمام نكرده است.

«كايلش سينگ» 66 ساله كه لقب بدبوترين مرد جهان را دارد، گفت: از بسياري از افرادي كه روزانه استحمام مي‌كنند، شادتر هستم.

«كايلش» از سال 1974 ميلادي تصميم گرفت، استحمام نداشته باشد. همچنين در اين مدت موهاي خود را كوتاه نكرده كه اكنون طول آن به 182 سانتيمتر رسيد.

«كايلش» كه صاحب شش دختر است، در جواني معتقد بود براي اين كه صاحب فرزند پسر شود بايد حمام نرود و موهاي خود را كوتاه نكند اما با اين كه متوجه شد اين باور اشتباه است، تصميم ندارد موهاي خود را كوتاه كند و حمام برود.

خانواده اين مرد گفتند: تمام تلاش‌هاي اين مدت ما براي صرف‌نظر كردن او از اين تصميم كارساز نشد. حتي يك روز او را به نزديكي رودخانه‌اي برديم اما پا به فرار گذاشت و گفت كه ترجيح مي‌دهد بميرد تا اين كه حمام برود.



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 11:10 ::  نويسنده : tina

قوی‌ ترین مرد سال آلمان جوان ایرانی‌الاصلی است که از سال‌ها پیش در آلمان زندگی می‌کند.

این ورزشکار نه تنها هفت سال است که گوشت را کنار گذاشته، بلکه اخیرا هر نوع پروتئین حیوانی را هم از رژیم غذایی خود حذف کرده است.


انجام ورزش سنگین بدون تأمین انرژی از منابع غذایی حیوانی برای بسیاری قابل تصور نیست. یک شهروند ایرانی‌الاصل آلمان اما خلاف این موضوع را اثبات کرده است.

پاتریک بابومیان که سابقه‌ی بیش از دو دهه ورزش قدرتی را دارد، نه تنها از ۷ سال پیش لب به گوشت نزده، بلکه از ۷ ماه پیش منابع انرژی حیوانی نظیر شیر و تخم‌مرغ را هم به‌طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کرده و گیاهخوار مطلق شده است.


بابومیان با وجود این در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان قوی‌ترین مرد آلمان برگزیده شد. وی خود می‌گوید تغییر رژیم غذایی نه‌تنها از توان او نکاسته بلکه به بهترشدن فرم بدنش هم کمک بسیاری کرده است.



ادامه مطلب ...


شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : tina

اما زیبایی و هنری که معماری به نام کارلو سانتامبروگیو در ساختن این خانه به خرج داده است قابل انکار نیست. در این خانه منحصر به فرد، همه اتاق ها شیشه ای هستند. حتی پله ها هم از شیشه ساخته شده اند.

نکته جالب اینکه ساکنین این خانه نگران سرما نخواهند بود چون  شیشه های 7 میلی متری آن می توانند گرم شوند و داخل را گرم کنند.



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 10:59 ::  نويسنده : tina

یک عکاس انگلیسی به نام "شارون جانسون"، با استفاده از تصاویر ماکرو (نمای بسیار نزدیک برای اجسام ریز) از قطرات شنبم عکس هایی را تهیه کرده که شباهت زیادی با دانه های یاقوت دارند.



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 10:53 ::  نويسنده : tina

زندگی پر از اتفاقات دردناک ولی عبرت آموز است! احتمالا بِلا، سگ 3 ساله هم از اتفاقی که چند روز پیش برایش افتاده و کاراو را به اتاق عمل کشانده، یک درس حسابی گرفته است!

به عکس های زیر نگاه کنید تا عاقبت درافتادن با جوجه تیغی را ببینید!



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 10:46 ::  نويسنده : tina

نقاشی

نقاشی

 

نقاشی

 



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : tina

naghashi haye khiyabani (17)

naghashi haye khiyabani (3)naghashi haye khiyabani (4)



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : tina



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 11:30 ::  نويسنده : tina

stakhr ziba (8)stakhr ziba (14)stakhr ziba (13)



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : tina

خانه ای 700 سالهخانه ای 700 ساله

خانه ای 700 ساله



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : tina

jade heyvanat (9)jade heyvanat (5)jade heyvanat (4)



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : tina

فرانسیسکو دومینگو ژاکیوم ۲۰ ساله اهل سامبیزانگا از آنگولا توانست در مسابقه پهن ترین دهان جهان در رم با گذاشتن یک قوطی کوکا کولا در دهان خود با ۱۷ سانتی متر پهنا رکورد پهن ترین دهان جهان را بشکند.

در مسابقه برگزار شده در رم همه با استفاده از فنجان قهوه ، بطری آب جو و چیزهای دیگر سعی کردن عنوان پهن ترین دهان جهان را از آن خود کنند ولی هیچکس نتوانست مانند فرانسیسکو که از نظر هیبت مانند یک فک آنگولایی می باشد یک بطری کوکا کولا را در دهان خود جای دهد.

dahan goshad (1)



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : tina

پولدارترین خانواده ایرانی عـکـس پــول دارتـریـن خـانـواده ایــــرانـى!

باتوجه به گرانی مرع،این خانواده از ثروت بیشتری برخوردار است.



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : tina

نامرئی کردن اشیاء از جمله دغدغه های سالیان متمادی دانشمندان بوده و بهترین نتیجه ای که در طی این سالها گرفته شده، نامرئی شدن برخی اشیا کوچک آنهم در محیط های خاص آزمایشگاهی بوده است که عملا نتیجه در خور توجهی را به همراه نداشته است اما یک هنرمند مبتکر بریتانیایی با رنگ آمیزی هوشمندانه یک خودرو، آن را به صورت نامرئی درآورده است.دختری که توانایی ناپدید کردن ماشین ها را دارد+عکس

“سارا واتسون” با افشانه رنگ به گونه ای خودرو را رنگ آمیزی می کند که اگر با زاویه قائمه به آن ها نگاه کنید به سختی می توانید وجودش را در محیط تشخیص دهید.

وی که ۲۲ سال سن دارد و دانشجوی رشته هنر است اعلام کرده به خاطر برخی از درس های دانشگاهش اقدام به رنگ آمیزی این خودرو کرده است و فکر نمی کرده تا این اندازه مورد توجه قرار بگیرد. سارا برای نامرئی کردن این ماشین بیش از ۳ هفته وقت صرف کرده و بارها طرح خود را برای اجرای دقیق، تغییر داده است.



جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 11:1 ::  نويسنده : tina

بهشت واقعی در وسط بیابان !+ تصاویر www.taknaz.ir



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : tina

 گیج کننده ترین عکس های دنیا !! www.taknaz.ir  گیج کننده ترین عکس های دنیا !! www.taknaz.ir  گیج کننده ترین عکس های دنیا !! www.taknaz.ir



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 17:29 ::  نويسنده : tina

لانا پوگ و لیلی میلوارد دو خواهر دوقلوی 102 ساله هستند که در کشور ولز زندگی می کنند. این دو خواهر که در 4 ژانویه 1910 میلادی به دنیا آمده اند نهایتا موفق شدند تایید سازمان رکوردهای جهانی ، گینس را به دست آورده و به عنوان پیرترین دوقلوهای جهان را بدست آورند.

مسن ترین دوقلوی جهان + عکس www.taknaz.ir



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : tina

لندقدترین مرد جهان با 2 متر و 51 سانتی متر قد

بلندقدترین مرد جهان در کودکستان !+ عکس   www.taknaz.ir



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : tina

این مرد چینی رکورد گینس را شکست . وی با سه دو چرخه به مدت ۱۹ ثانیه بیست متر را روی سه ردیف بطری رکاب زد
 
با تمرکز ترین مرد جهان + عکس www.taknaz.ir



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 17:21 ::  نويسنده : tina

کوچکترین اتومبیل جهان + تصاویر - www.taknaz.ir

کوچکترین اتومبیل جهان + تصاویر - www.taknaz.ir



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : tina

در ساخت این شکلات بی نظیر از 70٪ کاکائوی خالص استفاده شده بود. این شکلات به طول و عرض 569 و 279 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر تا کنون بزرگ ترین شکلات تخته ای جهان به حساب می آید.

بزرگترین شکلات جهان + عکس  - www.taknaz.ir



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 17:10 ::  نويسنده : tina



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 12:1 ::  نويسنده : tina



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : tina

زیباترین ویلای جهان خانه آبشاری فرانک لوید رایت است .خانه ای در دل طبیعت و طبیعتی در دل خانه. شاهکاری که دیگر تکرار نمی شود.

زیباترین ویلای جهان



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : tina

این گل در مکزیک می روید.

2متر ارتفاع و 40 کیلو گرم وزن دارد.
این گل هر 40 سال فقط 3روز گل می دهد
بسیاری از کارشناسان معتقدند باید این گل را از هشتمین عجایب دنیا نامید.



سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 16:58 ::  نويسنده : tina



سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 16:54 ::  نويسنده : tina



سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : tina